Organizacja Urzędu Gminy
Burmistrz Cegłowa |
(25) 759-59-48 |
|
Zastępca Burmistrza Cegłowa |
(25) 759-59-43 |
|
Sekretarz Gminy |
(25) 759-59-34 |
|
Skarbnik Gminy |
(25) 759-59-45 |
|
Przewodniczący Rady Miejskiej |
(25) 759-59-48 |
|
Sekretariat Burmistrza |
(25) 759-59-48 |
|
Ewidencja ludności |
(25) 759-59-37 |
|
Podatki |
(25) 759-59-36 |
|
Woda, ścieki (opłaty) |
(25) 759-59-41 |
|
Śmieci, wycinka drzew |
(25) 759-59-32 |
Inwestycje, przetargi |
(25) 759-59-49 |
Kasa |
(25) 759-59-35 |
Księgowość |
(25) 759-59-33 |
Księgowość oświaty |
(25) 759-59-31 |
Kadry |
(25) 759-59-44 |
Komórka organizacyjna
|
Imię, nazwisko, stanowisko
|
Prowadzone sprawy
|
Numer telefonu
|
Adres e-mail
|
Nr pokoju
|
---|---|---|---|---|---|
Burmistrz Cegłowa | Marcin Uchman | Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach dotyczących gminy w godzinach pracy Urzędu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania. W sprawach skarg i wniosków: piątek 13.00 - 14.30 |
25 759 59 48 | burmistrz@ceglow.pl | |
Zastępca Burmistrza | Dariusz Uchman Kierownik Wydziału Infrastruktury i Zamówień Publicznych |
- W przypadku nieobecności Burmistrza, skargi i wnioski przyjmuje Zastępca. - Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej w godzinach pracy Urzędu |
25 759 59 43 | d.uchman@ceglow.pl | |
Skarbnik | Małgorzata Walewska-Gałązka
Główny Księgowy Kierownik Wydziału Finansowo – Podatkowego |
- kierowanie Wydziałem Finansowo – Podatkowym - dokonywanie bieżącej analizy w zakresie realizacji dochodów i wydatków - prowadzenie gospodarki finansowej gminy - sporządzanie sprawozdawczości finansowej w zakresie budżetu gminy i planów finansowych jednostek organizacyjnych - opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji - fundusze unijne |
25 759 59 45 | m.walewska@ceglow.pl | 12 |
Sekretarz | Justyna Cholewińska-Michalczyk Kierownik Wydziału Administracyjno - Organizacyjnego |
- kierowanie wydziałem Administracyjno-Organizacyjnym - decyzje w sprawie imprez masowych |
25 759 59 34 | j.cholewinska@ceglow.pl | 17 |
Wydział Administracyjno - Organizacyjny | Damian Kacprowicz Zastępca Kierownika Wydziału Administracyjno-Organizacyjnego |
- fundusze zewnętrzne - obrona cywilna - sprawy wojskowe - Ochotnicze Straże Pożarne - obiekty sportowe, świetlice wiejskie, place zabaw - zarządzanie kryzysowe |
25 759 59 48 wew. 51 | d.kacprowicz@ceglow.pl | 16 |
Kinga Pudłowska Spec. ds. oświaty, archiwum zakładowego i spraw społecznych |
- prowadzenie spraw z zakresu oświaty i opieki nad dziećmi do lat 3 - archiwum zakładowe - organizacje pozarządowe |
25 759 59 40 | k.pudlowska@ceglow.pl | 14 | |
Karolina Dziugieł Anna Tarczyńska |
- prowadzenie kancelarii Urzędu - przyjmowanie adresowanych do urzędu wniosków, podań, pism oraz skarg - udzielanie informacji o miejscu i sposobie załatwiania spraw w urzędzie - informacja publiczna |
25 759 59 48 wew. 56 |
k.dziugiel@ceglow.pl a.tarczynska@ceglow.pl |
Kancelaria | |
Magdalena Piechowicz-Kot Specjalista ds. kadr |
- sprawy kadrowe - szkolenia - umowy zlecenie - prace społecznie użyteczne, interwencyjne, roboty publiczne - PFRON - prowadzenie spraw związanych z refundacją wynagrodzeń pracowników młodocianych |
25 759 59 48 wew. 44 | m.piechowicz@ceglow.pl | 16 | |
Radosław Krążała Informatyk |
- obsługa informatyczna Urzędu - obsługa i konserwacja urządzeń komputerowych, informatycznych, biurowych |
25 759 59 48 wew. 99 | r.krazala@ceglow.pl | 14 | |
Beata Mroczek Starszy Insp. ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych |
- ewidencja ludności - dowody osobiste - sprawy meldunkowe - działalność gospodarcza - Karta Dużej Rodziny - spis wyborców - udostępnianie danych |
25 759 59 37 | b.mroczek@ceglow.pl | 3 | |
Anna Sęktas |
- obsługa Sekretariatu Burmistrza - współpraca z KGW - koncesje alkoholowe - rezerwacje obiektów gminnych - sprawy z zakresu zdrowia |
25 759 59 48 | anna.sektas@ceglow.pl | Sekretariat | |
Paulina Pieńkowska Paulina Świątek |
- obsługa Rady Miejskiej w Cegłowie - zaświadczenia o stażu pracy w gospodarstwie - promocja gminy - fundusze zewnętrzne |
25 759 59 58 |
p.pienkowska@ceglow.pl paulina.swiatek@ceglow.pl |
16 | |
Wydział Finansowo - Podatkowy | Marlena Dudek Spec. ds. wymiaru podatków |
- wymiar i decyzje podatkowe - zwrot części podatku akcyzowego dla rolników - wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu gospodarstwa rolnego |
25 759 59 36 | m.dudek@ceglow.pl | 6 |
Agnieszka Chmielewska Starszy Insp. ds. księgowości |
- sprawozdawczość budżetowa Gminy - księgowość wydatków - rejestr umów - Fundusz Sołecki |
25 759 59 48 wew. 31 | a.chmielewska@ceglow.pl | 15 | |
Marta Zawadka Starszy Insp. ds. płac |
- płace pracowników Urzędu Miasta - wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń oraz zaświadczeń do celów emerytalnych - rozliczanie inkasa z tyt. poboru opłaty targowej - prowadzenie ewidencji majątku trwałego - obsługa grupowych ubezpieczeń pracowników - ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne |
25 759 59 48 wew 33 | m.zawadka@ceglow.pl | 11 | |
Małgorzata Pałaszczuk Specjalista ds. księgowości |
- rozliczanie deklaracji VAT -7 Gminy - księgowanie wydatków Urzędu - sprawozdawczość budżetowa Urzędu |
25 759 59 48 wew.50 | m.zuk@ceglow.pl | 11 | |
Honorata Stachowicz Insp. ds. obsługi kasy |
obsługa księgowo - kasowa kasa czynna w godzinach pon. 8.00-17.00, wt. - śr. 8.00-14.00, pt. 8.00-13.00 |
25 759 59 35 | h.stachowicz@ceglow.pl | Kasa | |
Renata Grzęda Specjalista ds. księgowości |
- księgowość dochodów Urzędu - sprawozdawczość budżetowa Urzędu |
25 759 59 33 | r.grzeda@ceglow.pl | 11 | |
Renata Rytelewska Insp. ds. księgowości podatkowej |
- rozliczenia opłat - egzekucja podatkowa - wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu podatków - deklaracje ws. odpadów komunalnych |
25 759 59 36 | r.rytelewska@ceglow.pl | 6 | |
Łukasz Krzewski Monika Sochacka |
- zaświadczenia RP-7 pracowników oświaty - rozliczenie składek ZUS pracowników oświaty - rozliczanie podatku dochodowego pracowników oświaty - obsługa płac oświaty - sprawozdawczość budżetowa oświaty - rozliczanie deklaracji VAT -7 oświaty - księgowość oświatowa - ewidencja środków trwałych oświaty |
25 759 59 31 |
l.krzewski@ceglow.pl m.sochacka@ceglow.pl |
15 | |
Wydział Infrastruktury i Zamówień Publicznych | Arkadiusz Chmielewski Konserwator |
- inkasent opłat za wodę i ścieki - zgłaszanie awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - zamykanie zasuw wodociągowych - odbiory przyłączy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych |
25 759 59 41 | a.chmielewski@ceglow.pl | 5 |
Małgorzata Dębowska Insp. ds. ochrony środowiska i rozliczeń wod-kan. |
- umowy i rozliczenia wodno-kanalizacyjne - zgłaszanie wywozu ścieków komunalnych - oczyszczalnia ścieków |
25 759 59 41 | m.debowska@ceglow.pl | 5 | |
Monika Czyżewska Starszy Insp. ds. ochrony środowiska |
- ochrona środowiska - decyzje środowiskowe - pozwolenia na wycinkę drzew - zwierzęta bezdomne - gospodarka odpadami komunalnymi |
25 759 59 32 | m.czyzewska@ceglow.pl | 5 | |
Stanisława Pieńkowska spec. ds. gospodarki komunalnej |
- Warunki techiczne przyłączy wod.kan |
25 759 59 48 wew. 57 | s.pienkowska@ceglow.pl | 25 | |
Agnieszka Płochocka Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych |
- Zamówienia publiczne i przetargi | 25 759 59 49 | a.plochocka@ceglow.pl | 5 | |
Ilona Rogala Pomoc administracyjna |
- oświetlenie uliczne |
25 759 59 48 wew. 49 | i.rogala@ceglow.pl | 5 | |
Krzysztof Kaska Inspektor ds. gospodarki komunalnej |
- planowanie przestrzenne |
25 759 59 39 | k.kaska@ceglow.pl | 5 | |
Jan Majewski Podinspektor ds. gospodarki wodnej i nieruchomości |
- spółki wodne - warunki zabudowy - planowanie przestrzenne - sprawozdania wodne |
25 759 59 46 | j.majewski@ceglow.pl | 25 |