Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Cegłowa, ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów
Ogłasza otwarty nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Stanowisko ds. inwestycji komunalnych
Oferta Nr 2/2024
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy Cegłów, ul. T. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów.
Stanowisko pracy: ds. inwestycji komunalnych
Wymiar zatrudnienia – 1 etat.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku inżynier środowiska,
- minimum roczny staż pracy w samorządzie gminnym,
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
- umiejętność rzetelnego opracowywania dokumentów oraz pism,
- dobra znajomość obsługi komputera, (m.in. pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- znajomość ustawy:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o ochronie danych osobowych,
- ustawa o finansowych publicznych,
- ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków,
-rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych,
-
- minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pracy na oczyszczalni ścieków komunalnych.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- kreatywność, samodzielność,
- dyspozycyjność,
- zdolność podejmowania decyzji.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych ze sprawami gospodarki wodno-kanalizacyjnej;
- wydawanie warunków technicznych dla sieci wod.-kan.,
- sprawy związane z oczyszczalnią komunalną i przydomowymi oczyszczalniami ścieków;
- prowadzenie sprawozdań inwestycyjnych z zakresu wod.-kan., sprawozdania z pracy oczyszczalni;
- zamawianie materiałów eksploatacyjnych dla oczyszczalni i sieci wod-kan;
- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu prawa wodnego: zakłócanie stosunków wodnych, naliczanie opłat za korzystanie z wód;
- prowadzenie rejestru awarii sieci wod.-kan.;
- prowadzenie spraw dla sieci ciepłowniczych i gazowych;
- zamawianie materiałów wodno – kanalizacyjnych;
- ciągłe prowadzenie analizy stanu mienia (sieci wodno-kanalizacyjne i oczyszczalnia;
- przygotowywanie wniosków inwestycyjnych, opracowywanie analiz i wniosków dotyczących poprawy funkcjonowania sieci wodno-kanalizacyjnych;
- nadzorowanie inwestycji wodno - kanalizacyjnych, prowadzenie spraw projektowych i dokumentacyjnych;
- współpraca w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych;
- zamówienia dla taboru komunalnego i sprzętu komunalnego stanowiącego mienie Gminy Cegłów oraz sprawy z tym związane, prowadzenie rejestru napraw Pracownika nie dotyczy rozliczanie zużytego paliwa;
- inne zadania zlecone przez kierownika,
- prowadzenie zadań gminy z zakresu transportu publicznego.
- Warunki pracy
a) Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy,
- praca biurowa,
- stała praca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
b) Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane na piętrze w budynku Urzędu Miasta i Gminy bez windy,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, telefon,
- praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie,
- budynek Urzędu Miasta i Gminy z barierami architektonicznymi, nie dostępny dla osób
na wózkach inwalidzkich,
- pomieszczenia higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- praca w systemie czasu pracy: poniedziałek 8:00 – 18:00; wtorek – czwartek 8:00 16:00,
piątek 8:00 – 14:00.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) - zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie BIP – www.bip.ceglow.pl),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia oraz stażu pracy,
- klauzula RODO (druk dostępny na stronie BIP – www.bip.ceglow.pl),
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych, (druk dostępny na stronie BIP – www.bip.ceglow.pl),
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6 ppkt. d- powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych”.
7. Termin i miejsce składania ofert
Oferty z dokumentami w zamkniętej kopercie, opisane imieniem, nazwiskiem, adresem kandydata, numerem telefonu kontaktowego wraz z adnotacją "Dotyczy naboru na Stanowisko ds. inwestycji komunalnych" należy składać w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Cegłów w biurze obsługi interesanta, które znajduje się na parterze budynku (adres: Urząd Miasta i Gminy Cegłów, ul. Tadeusza Kościuszki 4; 05–319 Cegłów) w terminie do dnia 12 listopada 2024 r. do godziny 16:00. Oferty mogą też zostać nadane pocztą – listem poleconym. Termin uważa się za zachowany jeżeli oferta wpłynie do Urzędu Miasta i Gminy Cegłów nie później niż w dniu 12 listopada 2024 r. do godz. 16:00. Oferty, które nie wpłynął ww. określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.
8. Informacje dodatkowe
- Komisja przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne, w następującej kolejności:
- I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania
w terminie do 10 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert. - II etap: fakultatywne przeprowadzenie testu znajomości zagadnień związanych ze stanowiskiem pracy.
- III etap: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy w terminie wyznaczonym przez Komisję.
- I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania
- Kandydaci dopuszczeni do udziału w II i III etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.
- Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zobowiązani są do stawienia się
na posiedzenie Komisji w wyznaczonym terminie. - Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę, oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie.
- Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez poszczególnych członków Komisji.
- Członkowie Komisji mają prawo zadawania kandydatom pytań z zakresu, o którym mowa
w ogłoszeniu Burmistrza o naborze na wolne stanowisko. - Do III etapu przejdzie troje kandydatów z najwyższą liczbą punktów uzyskaną na teście (jeżeli komisja uzna za konieczne przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę w zakresie stanowiska).
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez więcej niż 3 kandydatów, dopuszcza się możliwość zwiększenia liczby osób w III etapie. - Każdy członek Komisji w III etapie postępowania kwalifikacyjnego ocenia każdego
z kandydatów w skali 1-5. - Punktacja dokonana przez członków Komisji podlega zsumowaniu.
- Po zsumowaniu uzyskanych punktów wyłoniony zostaje kandydat, który uzyskał największą ilość punktów, ale nie mniejszą niż 13.
- W przypadku, gdy największą liczbę punktów zdobędzie więcej niż jeden kandydat Komisja przeprowadza głosowanie tajne - typując spośród kandydatów mających tę samą,
a jednocześnie największą liczbę punktów. - Komisja konkursowa sporządza protokół.
- Po podpisaniu protokołu z obrad Komisji Przewodniczący Komisji ogłasza wynik konkursu.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Cegłów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
- Urząd Miasta i Gminy Cegłów nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Cegłów przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.